Bara Tikaré!!

Ja den dängan stämmer in ikväll då det väntas ner ett tåg med 250 rödvita Timråsupportrar & sen har vi ju Tik 08 här i Sthlm som sluter upp tillsammans med säkert några hitresta från närkommunerna...

Ikväll är det med andra ord en riktig hockeyfest att vänta på Hovet tillsammans med underbara Tikaré!!!

Redan nu har matchpirret inkommit i min mage & jag är redan inne på min tredje kopp Java...Matchen kan gå hur som helst men med det trycket som kommer att bli från *vår* klack så kommer spelarna säkerligen bli extra tända & förhoppningsvis gör dom en lika bra match som nu senast mot Linköping....

Djurgården är ju oxå inne i ett stim just nu & har tom lyckats vinna på hemmaplan så ja helt enkelt en svårtippad match men jag drar i i min gissning av hur matchen slutar...

Jag tror & hoppas på en seger för Timrå med säg 4-2...

Nu ska jag fixa disken sen försöka få i mig lite frulle & sen bara ladda ladda & åter ladda...

Rapportering från matchen kommer ikväll & förhoppningsvis en glad sådan...

Men Till Dess...

Alltid Rött Alltid Rätt!!!!

♥Älska TIK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0