Kompisar Från Förr:-D

Ja det är väl tjusningen med blogging, helt plötsligt så har man slinkit in hos ngn vän från förr:-)

Idag då jag kikade in på bloggen så ser jag en kommentar från partybruden nummer 1 från min tid som partyprinsessa:-) Herre gisses vad världen & då menar jag Cybervärlden är liten:-o Hur stora är oddsen att hon skulle just slinka in på min blogg??

Fick mig att tänka tbax på den tiden då vi härjade loss ständigt på Kelly´s vårat favvohak:-) Ser fortfarande Sofie framför mig i sitt lilla Z-linne (som du inte höll på att komma in i;-)) & vrålandes Alice Cooper´s The Man Behind the Mask. Ja det var tider det:-)

Nä vi hade skoj Sofie, Anna & jag.. Tre förvirrade Norrländskor i den stora Huvudstaden, men kul hade vi:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0