Ja ngn frisör är ja då inte:-)

Köpte hem ngt bra slingkit där det typ bara va & pensla på som det så enkelt stod & nu sitter jag här med en ljus lugg & ojämna partier ljusa slingor:-D Dessutom var ju ett paket på tok för lite så det får bära iväg igen imorrn för att inhandlas ännu ett...Jarkko muttrar om att jag ska gå till frissan, men va fan 900 spänn för några slingor:-O Nä detta ska jag minsann fixa själv:-)


Nog om slingor!!

Idag kom min underbart snygga dammsugare & nu står den på laddning för att ta premiärturen imorrn:-) Skön var den iaf att köra....

Vad har vi annars gjort idag då?? Vi var ju i Handen & inhandlade slingor samt lite scrappapper så förhoppningsvis kanske jag hinner göra lite idag, Leia lyckas ju alltid vakna då jag fått fram allt & då tappar jag suget:-(

Igår hade vi en skön dag i rålis som jag inte skrev om igår:-O Var jag & Leia Sussi med Lowe & Cecilia med Bianca:-) Var riktigt skönt väder & bara så där underbart avslappnat som det är ibland:-)

Nä nu börjar So You Think yo Can Dance!!! Tjingeling:-)

Kommentarer
Postat av: Paula

Du får lägga upp för-och-efter bilder
1. utan slingor
2. med halva håret slingat ;)
3. det färdiga resultatet!
Hälsningar paula =)

2007-08-15 @ 22:34:54
URL: http://helgonet.blogg.se
Postat av: Linda

JA imorrn kommer det bilder då jag förhoppningsvis har det slutgiltiga resultatet;-)

2007-08-15 @ 23:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0