En dag på Rum för barn!!!

Idag var jag & Leia på rum för barn på kulturhuset tillsammans med 2 andra barn & deras mamma & pappa:-) Var trevligt som vanligt, men hände oxå en otäck liten grej som höll på att få mig bli hysterisk:-(

Finns som en grind så att barnen inte ska kunna smita & inte har jag haft en tanke på att det är rätt glest mellan spjälorna, så jag sitter & pratar /& kollar bort några sekunder & ser till min fasa att Leia har huvudet emellan:-O Trodde ju först att det bara var att dra tbax skallen men insåg att det var lite trångt så jag fick smått panik, men som tur var kom M´s pappa & hjälpte till:-) Kände mig som en usel mamma som inte har koll på sitt eget barn, men det gick ju så snabbt:-(

Jaja nu sover lillskruttan & jag ska sätta mig ner för att äntligen börja med min första LO:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0